18.07
?
X
Trasy w Andrespolu

Czytacie i już wiecie, jakimi trasami pomkniecie na Pro, 1/2 Pro i Fit w Andrespolu.

Startujecie przy stawach w Justynowie. Pierwsze 500 m jedziecie po szutrowej drodze, następnie skręt w lewo i 400 m asfaltem. Dalej odbijacie w prawo i zmierzacie w stronę lasu dość ubitymi ścieżkami. Wszystkie dystanse przed lasem skręcają w prawo by następnie wbić się w las. 50 m dalej trasa 1/2 Pro i Pro skręca w lewo na podjazd, natomiast Fit jedzie prosto, pokonuje dłuższy podjazd z wypłaszczeniem na środku, po czym jadąc dalej prosto śmiga przez dukt, ciągle kierując się w stronę szosy we wsi Borowa. Tam na fitowców czeka zmienna nawierzchnia i pomniejsze wzniesienia. Po minięciu szosy jedziecie nadal przed siebie przez około 3 km aż do wjazdu na wspólny odcinek dla wszystkich dystansów. Cześć trasy za wsią Borowa jest niewymagająca i raczej szybka.

1/2 Pro i Pro po wyjechaniu w las i zrobieniu podjazdu pędzi dalej ukorzenionymi ścieżkami przez następne 2 km, by po wyjeździe na dukt zrobić nawrotkę i cisnąć nim przez kolejne 2 km.

Później około 500 m węższych ścieżek które doprowadzą Was do kolejnego duktu. Po nim czeka Was podjazd. Na górze skręt w lewo i dalej leśnymi dróżkami pokonujecie około 2 km - aż do wysokości Galkowa Małego. Nawrotka i tutaj zaczyna się odcinek specjalny Continental.

Pierwsze 1,5 km oesa będzie dosyć szybkie, następnie po skręcie w lewo w podjazd po piachu zaczyna się sekcja krótkich podjazdów. Później zjazd, w prawo singlem między innymi wzdłuż okopów z I wojny światowej. Odcinek specjalny kończy się na skraju lasu.

Następnie w lewo i dalej ul. Krańcową, po około 1 km w prawo przez szosę na Borowej w stronę lasu. Pędzicie wzdłuż skraju lasu w kierunku torów, gdzie na końcu czeka na Was singiel. Dalej w prawo wzdłuż torów i w prawo w las. Na początek wąsko, później dukt. Z duktu zjeżdżamy w singla wzdłuż Kaletnika i dalej klucząc dróżkami leśnymi przecinacie kolejny dukt. Po dojechaniu do skraju lasu odbijacie w prawo, w zacieśniającą się dróżkę aż do kolejnego duktu. Jedziecie nim w lewo aż do przecięcia drogi na Chrustach.

Uwaga! Wzdłuż tego odcinku trwają intensywne wycinki i trasa może być zanieczyszczona gałęziami. Po przecięciu asfaltu następne 3 km pokonacie drogami leśnymi, by po skręcie w lewo znaleźć się na wspólnym odcinku dla wszystkich dystansów.

Dalej Pro, ½ Pro i Fit kierują się leśnymi drogami w stronę szosy na Borowej. Gdy przetniecie szosę polną drogą, czeka Was lekki zjazd po miejscami głębokim piachu i prosto do lasu. W prawo do szosy na Zielonej Górze. W tym miejscu planowany jest bufet dla wszystkich dystansów. Po kolejnym przecięciu szosy krótki podjazd i później w lewo w dół. Po 300 m Fit jedzie dalej prosto, a reszta odbija w prawo.

½ Pro i Pro po skręcie zmierzy się z krótkim zjazdem (uwaga na dziurę po Waszej lewej) i następującym zaraz po nim podjazdem. Później w lewo po piachu w kierunku duktu. Dalej prosto duktem z podjazdem przez około 400 m, a na górze nastąpi rozjazd. Pro jedzie w prawo na 2 pętle, a ½ Pro jedzie prosto.

By dostać się do mety, zjeżdżacie z duktu tą samą ścieżką, którą jechaliście od startu. Po dojeździe do kolejnego duktu, odbijacie w prawo, by po kolejnych 150 m skręcić w prawo, następnie w lewo i wypaść na singla. Przez około 2 km jedziecie dość wąskim singlem, później trochę szerszym aż do szosy między Justynowem a Gałkowem. Dalej w lewo wzdłuż szosy, później w lewo przez las aż do leśnej dróżki wzdłuż Justynowa, którą jechaliście od startu. Po kolejnych 2 km opuszczacie las w Justynowie i następnie trasa będzie wiodła tak, jak w zeszłym roku. Czyli w kierunku stawów, gdzie czekają Was jeszcze ostatnie single i droga powrotna wzdłuż stawów.

Ten finałowy odcinek od lasu będzie wspólny dla wszystkich dystansów. Fit od rozstania z Pro będzie jechał prosto, przetnie dukt, by dalej jechać przez około 3 km singlem. Na początek dość trudnym, z czasem rozszerzającym się i wreszcie przemieniającym się w leśną drogę. Dalej w prawo duktem, na skrzyżowaniu duktów w lewo, by połączyć się z pozostałymi dystansami.

Opis może i wygląda zawile, ale… wystarczy spojrzeć na mapkę i wszystko jasne!