07.04
niedziela
Legionowo
I
14.04
niedziela
Mława
II
28.04
niedziela
Janów Lubelski
III
05.05
niedziela
Rawa Mazowiecka
IV
19.05
niedziela
Puławy
V
02.06
niedziela
Andrespol
VI
16.06
niedziela
Ciechanów
VII
30.06
niedziela
Brodnica
VIII
28.07
niedziela
Olsztyn
IX
15.08
czwartek
Ełk
X
08.09
niedziela
Zarzeczewo
XI
22.09
niedziela
Józefów
XII
06.10
niedziela
Piaseczno
XIII
Alumex MTB Team

Tomasz Rojda
Warszawa
Drużyna: Alumex MTB Team
Nr startowy: 401 / 401*
Wizyty: 1296
CID: 6600
CID jest niezmiennym numerem profilu zawodnika w Cyklopedii (CyklopediaID)

Link do profilu:


Link do plakietki (kod do przklejenia):
Klasyfikacje
Drużyna
Klasyfikacja Generalna
Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2019

Pro MM4: 43/48 (486.59 pkt)
½Pro MM4: 7/172 (3389.82 pkt)

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2018
Klasyfikacja Generalna:
½Pro MM4: 13/230 (3520.62 pkt)
Sektor: 3 (402 pkt, 60.1%)
Numer startowy: 401

Cisowianka Mazovia MTB Marathon 2017
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 35/145 (1579.49 pkt)
Fit FM4: 59/204 (1012.08 pkt)
Sektor: 4 (385 pkt, 58.1%)
Numer startowy: 401

Mazovia MTB Marathon 2016
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 16/146 (3430.72 pkt)
Fit FM4: 88/180 (354.56 pkt)
Sektor: 3 (399 pkt, 66%)
Numer startowy: 601

SK bank Mazovia MTB Marathon 2015
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 15/165 (3497.68 pkt)
Sektor: 2 (423 pkt, 82.3%)
Numer startowy: 3284

Merida Mazovia MTB Marathon 2014
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 20/389 (3735.20 pkt)
Sektor: 3 (416 pkt, 80.6%)
Numer startowy: 506

Merida Mazovia MTB Marathon 2013
Klasyfikacja Generalna:
Mega MM4: 35/386 (2804.93 pkt)
Sektor: 3 (412 pkt, 80.7%)
Numer startowy: 401

Merida Mazovia MTB Marathon 2012
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 71/603 (2629.10 pkt)
Mega M4: 48/383 (2452.77 pkt)
Fit FM4: 113/286 (339.89 pkt)
Sektor: 4 (390 pkt, 64.7%)
Numer startowy: 401

Mazovia MTB Marathon 2011
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 72/496 (2301.79 pkt)
Mega M4: 61/348 (2138.06 pkt)
Fit FM4: 111/196 (163.73 pkt)
Sektor: 4 (388 pkt, 63.4%)

Mazovia MTB Marathon 2010
Klasyfikacja Generalna:
Główna M4: 78/350 (1937.88 pkt)
Mega M4: 57/338 (1937.88 pkt)
Sektor: 5 (364 pkt, 43.3%)
Numer startowy: 417

Mazovia MTB Marathon 2009
Klasyfikacja Generalna:
Główna Open: 1041/2885 (1052 pkt)
Główna M4: 178/413 (1107 pkt)
Mega Open: 808/2627 (1052 pkt)
Mega M4: 141/372 (1107 pkt)
Sektor: 6 (356 pkt, 36.5%)
Numer startowy: 810

Data Miejsce Rodzaj Dys. Śr. km/h Czas zawod. Rating Open Rating Kat.
2019-06-22 Zagnańsk Giga 171 km
2019-04-07 Legionowo ½Pro (MM4) 39 km 22.4 01:44:38
82%
82%
83.1%
83.1%
2019-04-14 Mława ½Pro (MM4) 44 km 24.1 01:49:33
77.6%
77.6%
83.9%
83.9%
2019-05-05 Rawa Mazowiecka Pro (GM4) 60 km 20.7 02:53:37
76.7%
76.7%
81.1%
81.1%
2019-05-19 Puławy ½Pro (MM4) 42 km 19.6 02:08:31
79.3%
79.3%
79.3%
79.3%
2019-06-02 Andrespol ½Pro (MM4) 42 km 23.8 01:45:42
88.6%
88.6%
91.1%
91.1%
2019-06-16 Ciechanów ½Pro (MM4) 42 km 22 01:54:36
84.1%
84.1%
87.8%
87.8%
2019-06-30 Brodnica ½Pro (MM4) 42 km 21.2 01:58:49
80%
80%
89%
89%
2019-07-28 Olsztyn ½Pro (MM4) 45 km 20.9 02:08:53
78.8%
78.8%
83.7%
83.7%
2019-08-15 Ełk ½Pro (MM4) 41 km 15.5 02:38:38
73.9%
73.9%
80.1%
80.1%
2009-10-11 Łomianki Mega (M4) 58 km 19.8 02:55:37
72.5%
72.5%
75.2%
75.2%
2009-09-20 Radom Mega (M4) 53 km 22.1 02:23:35
73.3%
73.3%
78.4%
78.4%
2009-09-06 Józefów Mega (M4) 44 km 18.3 02:24:05
73.1%
73.1%
75.4%
75.4%
2009-08-23 Mława Mega (M4) 55 km 19.6 02:48:01
67.3%
67.3%
70.3%
70.3%
2009-05-31 Warszawa Mega (M4) 61 km 14.6 04:11:26
49.3%
49.3%
52.7%
52.7%
2010-09-26 Nowy Dwór Mega (M4) 43 km 20.7 02:04:43
74.3%
74.3%
78.4%
78.4%
2010-09-05 Pułtusk Mega (M4) 56 km 20.8 02:41:50
71.4%
71.4%
75%
75%
2010-08-22 Mława Mega (M4) 55 km 15.5 03:32:56
55.4%
55.4%
59.9%
59.9%
2010-06-20 Lublin Mega (M4) 59 km 14.5 04:03:58
60.4%
60.4%
67.1%
67.1%
2010-05-16 Radom Mega (M4) 62 km 14.8 04:11:03
57.8%
57.8%
65.2%
65.2%
2010-05-09 Otwock Mega (M4) 44 km 18.9 02:19:51
67.2%
67.2%
69.9%
69.9%
2010-05-02 Nidzica Mega (M4) 63 km 18.6 03:23:25
63.8%
63.8%
68.9%
68.9%
2011-04-03 Otwock Mega (M4) 48 km 17.1 02:48:35
65.5%
65.5%
69.6%
69.6%
2011-04-17 Chorzele Mega (M4) 60 km 19.3 03:06:32
69.8%
69.8%
74.6%
74.6%
2011-05-15 Legionowo Mega (M4) 48 km 22.0 02:10:39
74%
74%
77.4%
77.4%
2011-05-29 Olsztyn Fit (FM4) 26 km 20.6 01:15:38
76.3%
76.3%
81.9%
81.9%
2011-06-12 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 52 km 24.8 02:05:46
78.9%
78.9%
82.1%
82.1%
2011-06-26 Szczytno Mega (M4) 60 km 24.5 02:27:00
75%
75%
77.4%
77.4%
2011-08-13 Ełk Mega (M4) 55 km 24.0 02:17:19
76.2%
76.2%
78.6%
78.6%
2011-09-11 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 47 km 21.0 02:14:14
73.5%
73.5%
74.7%
74.7%
2011-09-24 Toruń wycof.
2012-10-07 Nowy Dwór Mega (M4) 65 km 22.0 02:56:59
77.7%
77.7%
77.8%
77.8%
2012-07-07 Kozienice Mega (M4) 69 km 21.6 03:11:51
72.3%
72.3%
74.6%
74.6%
2012-09-09 Ciechanów Mega (M4) 54 km 23.5 02:18:02
77.1%
77.1%
80.5%
80.5%
2012-09-23 Rawa Mazowiecka Mega (M4) 56 km 22.1 02:31:49
78.1%
78.1%
80.6%
80.6%
2012-08-12 Orzysz Fit (FM4) 37 km 24.6 01:30:17
82.1%
82.1%
88.2%
88.2%
2012-08-11 Ełk Mega (M4) 65 km 21.1 03:05:11
65.2%
65.2%
67.4%
67.4%
2012-06-17 Lublin Mega (M4) 54 km 22.9 02:21:45
75.7%
75.7%
77.6%
77.6%
2012-05-13 Legionowo Mega (M4) 56 km 22.7 02:28:17
76%
76%
76%
76%
2012-05-27 Toruń Mega (M4) 55 km 21.8 02:31:21
71.6%
71.6%
78.7%
78.7%
2012-04-15 Piaseczno Fit (FM4) 21 km 20.8 01:00:38
74.4%
74.4%
81.8%
81.8%
2013-08-25 Węgrów Mini 27 km 25.9 01:02:35
86.3%
86.3%
87.9%
87.9%
2013-10-13 Wawer Max 52 km 21.1 02:27:42
80%
80%
81.5%
81.5%
2013-10-06 Płock Mega (M4) 54 km 25.6 02:06:31
79.8%
79.8%
82%
82%
2013-09-22 Nowy Dwór Mega (M4) 69 km 22.0 03:07:53
78.8%
78.8%
78.8%
78.8%
2013-09-15 Rawa Maz. Mega (M4) 57 km 26.1 02:10:48
84.1%
84.1%
85.5%
85.5%
2013-08-18 Ełk Mega (M4) 61 km 24.3 02:30:34
80.4%
80.4%
83.3%
83.3%
2013-08-17 Orzysz Mega (M4) 56 km 24.6 02:16:42
75%
75%
77.8%
77.8%
2013-07-28 Supraśl Mega (M4) 55 km 22.3 02:27:45
72.9%
72.9%
74.7%
74.7%
2013-06-30 Olsztyn Mega (M4) 66 km 23.2 02:50:46
72.5%
72.5%
73.5%
73.5%
2013-06-08 Otwock Mega (M4) 45 km 18.2 02:28:37
69.5%
69.5%
69.5%
69.5%
2013-05-19 Piaseczno Mega (M4) 57 km 22.8 02:30:09
74.2%
74.2%
76.1%
76.1%
2014-10-05 Nowy Dwór Maz. Mega (M4) 56 km 23.9 02:20:18
83.1%
83.1%
85.9%
85.9%
2014-09-21 Kazimierz Dolny Mega (M4) 50 km 19.7 02:32:22
69.2%
69.2%
72.3%
72.3%
2014-09-07 Rawa Maz. Mega (M4) 44 km 26.1 01:41:02
83.2%
83.2%
88.1%
88.1%
2014-08-31 Olsztyn Mega (M4) 58 km 22.6 02:33:45
78.6%
78.6%
81%
81%
2014-08-15 Orzysz Mega (M4) 56 km 25.2 02:13:16
81.9%
81.9%
81.9%
81.9%
2014-08-03 Brodnica Mega (M4) 60 km 23.6 02:32:26
80%
80%
80%
80%
2014-06-08 Nałęczów Mega (M4) 59 km 25.7 02:17:44
80.1%
80.1%
82.1%
82.1%
2014-05-25 Supraśl Mega (M4) 54 km 21.9 02:28:03
76.4%
76.4%
79.3%
79.3%
2014-05-18 Piaseczno Mega (M4) 53 km 23.6 02:14:45
81.1%
81.1%
81.1%
81.1%
2014-04-27 Chorzele Mega (M4) 56 km 23.4 02:23:18
83%
83%
83%
83%
2014-04-13 Legionowo Mega (M4) 46 km 23.2 01:59:04
83.8%
83.8%
83.9%
83.9%
2015-03-29 Otwock Mini 27 km 23.0 01:10:20
84.1%
84.1%
84.1%
84.1%
2015-10-04 Nowy Dwór Mega (MM4) 50 km 23.4 02:08:23
84.6%
84.6%
88.7%
88.7%
2015-09-20 Rawa Maz. Mega (MM4) 48 km 26.2 01:49:56
84.4%
84.4%
92.4%
92.4%
2015-09-06 Olsztyn Mega (MM4) 54 km 24.2 02:13:58
82%
82%
85.9%
85.9%
2015-08-16 Ełk Mega (MM4) 50 km 22.2 02:15:10
81.3%
81.3%
83.6%
83.6%
2015-08-15 Supraśl Mega (MM4) 58 km 22.3 02:35:57
81.1%
81.1%
81.3%
81.3%
2015-08-30 Ciechanów Mega (MM4) 52 km 24.4 02:07:41
83.8%
83.8%
93.4%
93.4%
2015-05-24 Mrozy Mega (MM4) 48 km 24.0 02:00:13
79.8%
79.8%
82.1%
82.1%
2015-08-02 Brodnica Mega (MM4) 58 km 25.0 02:19:06
80.6%
80.6%
80.6%
80.6%
2015-06-21 Rogów Mega (MM4) 56 km 23.4 02:23:18
79.8%
79.8%
83%
83%
2015-06-07 Puławy Mega (MM4) 51 km 20.3 02:30:39
75.2%
75.2%
79.5%
79.5%
2015-05-03 Piaseczno Mega (MM4) 48 km 25.9 01:51:20
83.4%
83.4%
90.6%
90.6%
2015-04-26 Józefów Mega (MM4) 41 km 21.0 01:57:02
78.9%
78.9%
79.2%
79.2%
2016-08-28 Brodnica Mega (MM4) 59 km 22.0 02:40:33
78.7%
78.7%
85.1%
85.1%
2016-08-13 Ełk Mega (MM4) 55 km 19.0 02:53:14
77.1%
77.1%
83.6%
83.6%
2016-05-29 Rogów Mega (MM4) 56 km 21.7 02:34:34
74%
74%
82.5%
82.5%
2016-07-31 Grudziądz Mega (MM4) 52 km 22.6 02:18:00
80.5%
80.5%
87.6%
87.6%
2016-07-17 Olsztyn Mega (MM4) 51 km 22.0 02:19:23
79%
79%
88.9%
88.9%
2016-06-12 Ciechanów Mega (MM4) 52 km 24.6 02:06:59
86.7%
86.7%
90%
90%
2016-04-03 Legionowo Fit (FM4) 26 km 24.7 01:03:14
87.3%
87.3%
88.6%
88.6%
2016-05-14 Łódź Mega (MM4) 50 km 22.9 02:11:16
78.4%
78.4%
85.4%
85.4%
2016-05-01 Puławy Mega (MM4) 52 km 20.1 02:35:26
75.7%
75.7%
83.1%
83.1%
2017-10-01 Mława Mega (MM4) 49 km 20.0 02:26:44
72.6%
72.6%
78.1%
78.1%
2017-09-16 Rawa Mazowiecka Mega (MM4) 57 km 22.4 02:32:39
78%
78%
80%
80%
2017-05-20 Piaseczno Mega (MM4) 54 km 23.9 02:15:41
82.1%
82.1%
83.7%
83.7%
2017-07-30 Olsztyn Fit (FM4) 33 km 23.3 01:25:02
79.9%
79.9%
82.4%
82.4%
2017-06-15 Puławy Fit (FM4) 30 km 23.1 01:18:03
80.8%
80.8%
85.2%
85.2%
2017-05-07 Ciechanów Fit (FM4) 35 km 22.0 01:35:24
75.8%
75.8%
85.4%
85.4%
2017-04-09 Legionowo Mega (MM4) 50 km 20.0 02:30:18
74%
74%
74.1%
74.1%
2018-08-26 Andrespol ½Pro (MM4) 37 km 22.2 01:39:47
86.1%
86.1%
87.5%
87.5%
2018-06-17 Piaseczno ½Pro (MM4) 42 km 27.7 01:31:05
90.5%
90.5%
90.5%
90.5%
2018-09-29 Toruń ½Pro (MM4) 40 km 23.8 01:40:49
80.9%
80.9%
80.9%
80.9%
2018-09-09 Rawa Mazowiecka ½Pro (MM4) 37 km 23.9 01:32:49
84.3%
84.3%
85.3%
85.3%
2018-07-29 Olsztyn ½Pro (MM4) 46 km 22.2 02:04:09
79.3%
79.3%
82.5%
82.5%
2018-08-12 Ełk ½Pro (MM4) 45 km 20.2 02:13:59
82.6%
82.6%
88%
88%
2018-09-23 Józefów ½Pro (MM4) 41 km 20.4 02:00:49
79.1%
79.1%
81.7%
81.7%
2018-06-03 Dobrzyń nad Wisłą ½Pro (MM4) 35 km 24.5 01:25:39
82.4%
82.4%
86.1%
86.1%
2018-05-01 Puławy ½Pro (MM4) 43 km 20.2 02:07:45
82.1%
82.1%
82.7%
82.7%
2018-04-22 Ciechanów ½Pro (MM4) 43 km 24.4 01:45:53
87%
87%
90.5%
90.5%
2018-04-08 Legionowo ½Pro (MM4) 45 km 22.9 01:57:39
82.7%
82.7%
85.9%
85.9%
2018-07-01 Brodnica ½Pro (MM4) 40 km 26.5 01:30:30
85.3%
85.3%
90.2%
90.2%
Starty: 0 z 104 (5236 km, 9 dni i 17 godz. 21 min. 51 sek.)
Zakres: -   Sezon▼   Kolumny▼

Uwaga:
- Dane zawarte w zestawieniu mogą odbiegać od danych pochodzących z oficjalnych wyników zawodów.
- Aby dane mogły być porównywalne w stosunku do bieżącego sezonu, przeliczane są zgodnie z regulaminem głównego cyklu. Z tego względu możliwe są pewne rozbieżności w zajętej pozycji w stosunku do oryginalnych wyników.
- Wskaźnik "Rating" określany jest poprzez wyliczenie procentowego udziału czasu najszybszego zawodnika z danej kategorii, w czasie uzyskanym przez zawodnika, którego wskaźnik jest wyliczany. Im wyższy wskaźnik, tym lepiej.
Pytania i uwagi można też przesylać mailem.

Partnerzy